03.05.18

Тренінг для вчителів основ здоров'я


     Головним скарбом життя є не землі, що ти їх не завоював, не багатства, що їх маєш у скринях... Головним скарбом життя є здоров’я, і, щоб його зберегти, потрібно багато що знати. (Авіцена) 


    Життя людини – найвища цінність! Воно неповторне, бо кожна людина є унікальною особистістю. Саме цьому і вчать вчителі основ здоров’я  учнів, як на уроках, так і в позаурочний час. Бо саме виховання свідомого ставлення учнів до свого здоров’я та здоров’я інших, формування засад і гігієнічних навичок здорового способу життя, збереження і зміцнення їх фізичного та психічного здоров’я є одним із головних завдань навчального предмета «Основи здоров’я».
     Щоб розглянути актуальні питання з теми «Використання квест-технологій на уроках основ здоров’я» та поділитися досвідом роботи зі своїми колегами 26 квітня на базі ОНВЗ Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступенів зібралися найактивніші вчителі основ здоров’я.  Присутні на семінарі стали активними учасниками квесту «Стежинка здоров’я», який провела Копильова Людмила Іванівна. Вчителі із задоволенням взяли в ньому участь та пройшли всі станції. Наступними питаннями для обговорення були підсумки Всеукраїнського фестивалю дружин юних пожежних, проведення інформаційно-просвітницьких заходів, присвячених Всеукраїнському дню боротьби із захворюванням на туберкульоз. Також заслухали звіти про підвищення кваліфікації слухачів курсів. Пшенична Тамара Григорівна проаналізувала плідну роботу учасників РМО за 2017-2018 н.р. Члени РМО вчителів основ здоров’я надали пропозиції щодо планування засідань на наступний навчальний рік та зазначили, що слід звернути увагу батьків на співпрацю, спрямовану на моделювання здоров’язбережувальних компетенцій власних дітей.
    По закінченню РМО вчителі взяли участь у кущовому семінарі у рамках Дня цивільного захисту та Тижня безпеки дитини, з метою залучення дорослого населення району та здобувачів освіти до масово-роз’яснювальної роботи з питань безпеки життєдіяльності, формування навичок здорового способу життя, та набуття умінь і навичок свідомого поважного ставлення до збереження здоров’я і життя здобувачів освіти і працівників закладів освіти та їх свідомої поведінки у разі виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі пожежної небезпеки.











Немає коментарів:

Дописати коментар